26931
Książka
W koszyku
The art of game design : a book of lenses / Jesse Schell. - Boca Raton, FL : CRC Press/Taylor & Francis Group, 2015. - XLIV, 555 stron : ilustracje ; 24 cm.
Forma i typ
Gatunek
Każdy może opanować podstawy projektowania gier — nie jest wymagana żadna wiedza technologiczna. „The Art of Game Design: A Book of Lenses” pokazuje, że te same podstawowe zasady psychologii, które działają w grach planszowych, karcianych i sportowych, są również kluczem do tworzenia gier wideo najwyższej jakości. Dobry projekt gry powstaje, gdy patrzysz na swoją grę z wielu różnych perspektyw lub obiektywów. Podróżując po niezwykłym terytorium, jakim jest projektowanie gier, ta książka daje czytelnikowi sto takich obiektywów, sto zestawów wnikliwych pytań, które należy sobie zadać, a które pomogą ulepszyć twoją grę. Soczewki te pochodzą z tak różnych dziedzin, jak psychologia, architektura, muzyka, projektowanie wizualne, film, inżynieria oprogramowania, projektowanie parków rozrywki, matematyka, pisanie, projektowanie puzzli i antropologia. Każdy, kto przeczyta tę książkę, zainspiruje się do zostania lepszym projektantem gier i zrozumie, jak to zrobić.
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Podręczniki komputerowe 45 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej