27227
Książka
W koszyku
Videogames and art / edited by Andy Clarke and Grethe Mitchell. - 2nd ed. - Bristol ; Chicago : Intellect, 2013. - VII, 442 strony : ilustracje ; 23 cm.
Gry wideo są mocno zakorzenione we współczesnej kulturze. Uznając rosnący wpływ kulturowy tej szybko zmieniającej się branży na praktyki artystyczne i twórcze, dział gier wideo i sztuki zawiera dogłębne eseje, które oferują niezrównany przegląd tej dziedziny.
Razem wkłady pozycjonują sztukę gier wideo jako interdyscyplinarną mieszankę technologii cyfrowych i tradycyjnych form sztuki. Szczególnie interesujące w tym tomie są machinima, grafika konsoli do gier, politycznie zorientowana grafika gier wideo i produkcja sztuki cyfrowej. To nowe i poprawione wydanie zawiera rozszerzone wprowadzenie krytyczne od redaktorów oraz zaktualizowane wywiady z czołowymi artystami w tej dziedzinie. Dopełnieniem książki jest krytyka komercyjnego przemysłu gier wideo, zawierająca eseje na temat aktualnej jakości i oryginalności gier wideo.
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Sztuka komputerowa/ Bioart 4 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej